Top land, top t-shirts!

Zoals eerder vermeld, zijn we gisteren de stad ingegaan om eens wat inkopen te doen. We reden naar Imperial Mall, waar zoals verwacht genoeg zaakjes waren om je een paar uurtjes zoet te houden. Nou weet ik uit eigen ervaring dat het in Nederland onmogelijk is om voor een leuk bedrag t-shirts met een leuke print te krijgen (en dan zonder Diesel, Levi's of ander lelijk logo van een groot merk). Hier dus niet! Dus gelijk maar even 5 shirts en een korte broek aangeschaft voor een bedrag van, jawel: 50 euries. Dat is nog eens zaken doen dacht ik zo. Maar goed, nadat ook Henny, Joris en Mattie zich hadden laten gelden, zijn we dan toch maar lekker gaan lunchen (Soto, Kampung Fried Rice, Miehoen, Sate kortom je kent het wel; de hele package). Wat te doen met de rest van je dag is dan de vraag? Juist! Lekker lui nix liggen doen aan het zwembad, hoewel Joris en ik elkaar vermaakt hebben met een grote bal. 's Avonds hebben Joris en Henny gekookt top! En daarna weer lekker vroeg het nestje ingekropen..

-x-

Ruben

Reacties

Benjo zei…
Heej je loopt een dag achter!
Nu heb ik helemaal niks te doen op m'n werk..
Maar t ziet er allemaal goed uit!

Groetjes aan iedereen daar, en maak je niet te druk he?

mzzls
Benno
Anoniem zei…
Ik krijg al honger als ik het alleen al lees... het is hier nu 9.50 in de morgen... maar een soto ajam kan er altijd wel in :-)

x van je zus

Populaire posts van deze blog

Oefff..we lopen achter!

Golfen is gaaf!

Weer thuis..