Foto's

Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al begrepen hebben, uploaden we onze foto's per week. Das makkelijker voor het overzicht zullen we maar zeggen. De foto's kun je vinden aan de rechterkant onder, hoe kan het ook anders, Foto's (en dan dus Benno, Ruben, Loyce en Mattie in Miri - Week 1 (resp. 2 enz)). Mochten jullie nog suggesties hebben voor leuke, slechte of foute foto's dan horen we dat uiteraard graag. Ook zijn er altijd reacties welkom op dit forum of naar rwdroge@gmail.com .

-x-

Ruben
Posted by Picasa

Reacties

Anoniem zei…
Hallo werklozen ! ook wij hebben het niet makelijk hier hoor, eerst veel te lang veel te heet en nu komt de regen met schuine bakken als pijpen zonder stelen naar beneden! maar het vergaat jullie goed daar he ? wel tof, mis jullie wel. ene... ik hoop dat dit aankomt, ben al 3 dagen bezig om te reageren maar elke keer niet gelukt. nouwe....,tot snel en veel plezier !!
Anoniem zei…
Hallo werklozen ! ook wij hebben het niet makelijk hier hoor, eerst veel te lang veel te heet en nu komt de regen met schuine bakken als pijpen zonder stelen naar beneden! maar het vergaat jullie goed daar he ? wel tof, mis jullie wel. ene... ik hoop dat dit aankomt, ben al 3 dagen bezig om te reageren maar elke keer niet gelukt. nouwe....,tot snel en veel plezier !!sam
Anoniem zei…
ik heb een foto in de telegraaf gezien van Meira de la bla bla de mira mora, en nu weet ik waarom iedereen gek op haar is !!
Ze speelt voor oranje !!
Hebbe !!
Ik snap um !!
Sam )een ornagina gek '
)mijn toesenbortje is van pad af`sorry '
ga um ff na loeren :
Anoniem zei…
Mijn toetsen bordje doet het weer !
Hij stond op NASA, en ik heb hem op sterk zwakzinnig laten zetten , dus alles weer oke !
Anoniem zei…
Hallo jong en lui, hoe was de jungle nog vriendelijk slapende spinnen gespot, of hangt loesje nog in een liaan omdat ze er een zag lopen.
kus elsje

Populaire posts van deze blog

Oefff..we lopen achter!

Golfen is gaaf!

Weer thuis..